Catalogus:
Unieke werkwijze

Hoe Newco u nog beter maakt

Het voor u juiste assortiment bepalen is één van onze prioriteiten. Daarom verzamelen we data van onze klanten en delen we deze informatie met u, uiteraard anoniem. Door deze data te verzamelen, analyseren en combineren kom je tot heldere inzichten: welk product loopt goed? Wat is een echte topper in het winterseizoen? Welke categorie mag absoluut niet ontbreken op een rijksweglocatie? Verkopen zonnebrillen beter wanneer zij in de wand of in een display worden gepresenteerd? Deze en vele andere vragen kunnen wij beantwoorden door data analyse. Wij geloven in het principe meten is weten en verhogen hiermee uw rendement uit non-food!


Stap voor stap naar een ideaal advies

Voor ons begint een succesvolle samenwerking met een goed advies. Na een gedegen analyse van uw shop en haar omgeving brengen wij een advies uit. Hierbij maken we uiteraard gebruik van onze op data gebaseerde schappenplannen. Wij staan 100% achter ieder advies dat wij uitbrengen. Dat komt omdat wij de data die wij verzamelen bij onze klanten en uit de markt continue analyseren. Dit zorgt ervoor dat wij over een grote kennis van de category non-food beschikken. Wij verkopen u dan ook geen producten, maar kennis. En kennis is altijd een betrouwbare factor.

Graag geven wij u wat meer toelichting op het stappenplan dat wij met onze klanten doorlopen. Beweeg uw muis over onderstaande afbeelding en kom meer te weten over onze werkwijze.